به گزارش گل سپید به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره كل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، حسن ردائی با بیان این مطلب اضافه كرد: بر مبنای تكالیف قانونی و اصلاح نظام اداری و در جهت طرح تكریم ارباب رجوع و جلوگیری از تضییع حقوق دولت و مردم این سامانه راه اندازی شده است و از این پس خدمات مربوط به استعلامات اراضی با استفاده از دفاتر پیشخوان دولت انجام می پذیرد.
وی تصریح كرد: مهم ترین نتیجه خدمات الكترونیكی افزایش رضایت مردم می باشد و دولت الكترونیكی به معنای اطلاع رسانی و خدمات رسانی به موقع، دقیق و كارا است.
ردائی به برخی ازمزایای این سامانه اشاره كرد و خاطرنشان كرد: كاهش مراجعات افراد و زمان پاسخگوئی، افزایش دقت، سرعت و نظارت بر فرآیند پاسخگوئی و آگاه شدن متقاضیان از مراحل روند انجام كار، از جمله مزایای این سامانه به حساب می آید.